Friday 1 July 2011

assamualaikum

hai semua ^_^
hm lama dah tak update ni bloger busy sikit laa
semenjak masuk form 6 nie banyak kejaa uma suaa,
nda bole sua miss keja uma cnfrm kena kasi kering jo
pal lek kalau c PROTOKOL .hee
banyk g buku yang belum aku beli, 
mahal baa tedaa duit g, hmm


selama seminggu sukan d smktwau,
sukan tara , sukan olahraga
punyaa penat berlari, cm moe tecabut kaki ni,
sudah la tedaa langsung latthn semanjak
balik dari sukan sabah games ( SAGA )
tadi da ikot sukan midly relay
aku pelari pertama 400m
seumur hidup ku xpena aku perlari ptama hee.
kalahh ak ma atlet cgu dzul yng baru, tapi xpalaa
dorang trening non-stop.
kami ni kesiann naa langsung baa. yang penting berbeat jgk ba
stgah mati jugk dy mgejar walaupun tedaa lthan hehe.
nasib ak tak jauh tinggal 1 langakh jak lau tak, kalah kali
tapi xpaa apa pon KAMI WINNER <3
cm mau patah baa bdn ku , lari nda berhenti
bheer ..



banyk baa aku mau citaa sal sukan ni, 
d sni la kami start rapat ma buadak2 baru tngktn 6.
oke2 jgj ba drnk nda sombong,



tym sukan gak laa aku menghadapi satu kejadian yang agak LUCU .
haha . hari rabu tgah hari tym tu bole2 nyaa ak ngn c pika accdnt nek motor 
hahaha adoii sakit ba. cium aspaL baa kami ahha 
d nek bukit mau g konven.
mashallah,
malunyaa baa. skit lek terhampas nasib ak tak berapa terok kwan ku
yang teruk takut ak tguk bibirnya yang seksi tu. haha
kenangan yng xdpt d lupakn . hehe
nasib aku ada kawan yang *care sama aku <3
tq ya frens 
xkan ak lupaa >_<

No comments:

Post a Comment